WYBIERZ ZAJĘCIA

DLA SIEBIE

WYBIERZ TRENING

DOSTOSOWANY DO SWOICH MOŻLIWOŚCI

NAZWA

POZIOM TRUDNOŚCI

CEL

TRENER

To trening uderzający w najbardziej problematyczne części naszego ciała takie jak brzuch, nogi i pośladki. Działa ujędrniająco i wzmacniająco, wspaniale kształtuje sylwetkę. Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem różnorodnych przyborów (stepy, hantelki, gumy) przeznaczone zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych miłośników aktywności fizycznej.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras maximus, risus sed dictum interdum, erat nulla semper diam, sed mollis enim urna eget enim. In a imperdiet leo. Donec lacinia egestas orci quis laoreet. Aliquam nec euismod turpis. Integer elit enim, posuere eu dolor ac, fringilla varius est. Nulla facilisi. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Maecenas sed consectetur libero. Maecenas mollis ligula et maximus viverra. Etiam at varius justo. Nunc et vehicula tortor. Ut eros magna, vulputate a mi vel, faucibus viverra mi. Donec non sapien placerat ipsum hendrerit fermentum. Nam sit amet erat enim. Maecenas porta tortor id nulla cursus, sit amet placerat est viverra.

Zajęcia dla wszystkich, ale przede wszystkim dla tych osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze stepem i z choreografią. Łatwe, proste układy i świetny trening wytrzymałościowy.

To wzmacniający trening całego ciała. Nie skupiamy się tylko na nogach i pośladkach , ale pracujemy też nad kondycją ramion, barków i brzucha. Na każdych zajęciach wzmacniamy również plecy, żebyśmy mogli bez problemów funkcjonować w życiu codziennym. Używamy ciężarków, piłki, stepu czy mini-bandów. Trening dla każdego, niezależnie od stopnia wytrenowania.

To półgodzinny trening dla każdego, kto chce wzmocnić i ujędrnić swoje pośladki. Trenujemy w miłej, luźnej atmosferze, często przy użyciu mini- bandów albo innego sprzętu pozwalającego szybciej osiągnąć cel.

To intensywny trening całego ciała bazujący na ćwiczeniach wytrzymałościowo-siłowych przy wykorzystaniu dostępnego sprzętu, m.in sztang, kettlebell, hantli, piłki, jak również przyrządów dostępnych na siłowni, przez co zajęcia są bardzo zróżnicowane. Idealny dla osób lubiących coś więcej niż zwykły trening na sali siłowej.
Korzyści:
– poprawia siłę, wytrzymałość, koordynację oraz wydolność oddechową
– utrata masy tłuszczowej
– wysportowane ciało
– dobre samopoczucie
To trening dla każdego, gdyż obciążenia dobierane są indywidualnie do możliwości oraz kondycji osoby trenującej.

To połączenie treningu funkcjonalnego oraz interwałowego, z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała.
Ćwiczymy i wzmacniamy wszystkie główne partie mięśniowe rąk, nóg, pośladków, pleców oraz brzucha.
Trening bez choreografii, charakteryzujący się średnią lub wysoka intensywnością wykonywanych ćwiczeń.
Ćwiczenia wykonywane na boso.
Korzyści:
– zredukowanie tkanki tłuszczowej (smuklejsza sylwetka)
– wzmocnienie mięśni
– poprawę koordynacji, sprawności oraz wydolności oddechowej
– dobre samopoczucie

Jest to trening uniwersalny dla osób w każdym wieku zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych, gdyż każdy pracuje we własnym zakresie oraz tempie, z możliwością wyboru dla siebie odpowiedniej wersji danego ćwiczenia. To trening dla każdego!

Jest treningiem wytrzymałościowo-siłowym, połączeniem zróżnicowanych i intensywnych ćwiczeń, które mają na celu podniesienie wydolności organizmu. Polega na takim doborze ćwiczeń, aby podczas jednej sesji treningowej pobudzić do pracy wszystkie najważniejsze partie mięśniowe. Dzięki tym zajęciom uczestnicy poprawiają swoja siłę kondycje i wytrzymałość. Do ćwiczeń używane są rożne przyrządy np. TRX, kettlebell, sztangi, hantle, piłki lekarskie, stepy oraz ciężar własnego ciała. Full Body Workout dobrze sprawdzi się w przypadku osób, które dopiero zaczynają ćwiczyć na siłowni jak również dla osób, które trenują na wyższym poziomie.

Zajęcia spalające tkankę tłuszczową, angażujące wszystkie partie mięśniowe. Ich celem jest poprawienie kondycji i wymodelowanie sylwetki. Intensywność zajęć jest wysoka, dlatego trening przeznaczony jest dla osób zaawansowanych.

Zajęcia angażujące do pracy wszystkie partie mięśniowe. W czasie ich trwania rundy składające się z ćwiczeń wzmacniających przeplatane są TABATĄ. Zajęcia przeznaczone dla osób średniozaawansowanych.

To trening na rowerach spinningowych o charakterze wydalnościowo-wytrzymałościowym. Zajęcia o dużej intensywności fizycznej angażują większość mięśni m.in: kończyny dolne, pośladki, plecy, mięśnie brzucha, kończyny górne. Jazda oraz wykonywanie ćwiczeń w rytm muzyki to świetna zabawa, podczas której wzmacniamy całe ciało – nogi, pośladki, ramiona, mięśnie brzucha.
Zajęcia adresowane przede wszystkim do osób zaawansowanych lubiących szybkie tempo oraz trening interwałowy. Podczas 55-minutowych zajęć możesz spalić nawet 800 kcal. Zajęcia na rowerach to naprawdę dobre cardio! Do tego jeszcze wzmacnia mięśnie nóg i pośladków lepiej niż przysiady. Jadąc szybko na rowerze, pracujemy także nad mięśniami brzucha i rąk. Kompleksowa robota.

To zajęcia obwodowe polegające na wykonywaniu danego ćwiczenia na stacji w określonym czasie i częstotliwości. Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie mięśni oraz zgubienie zbędnych kilogramów podczas dużej intensywności ćwiczeń. Na zajęciach wykorzystujemy sztangi, liny, piłki, stepy, sztangi, drabinki.

W trakcie zajęć jogi pracujemy z całym ciałem dążąc do wyrównania napięć mięśniowo-powięziowych poprzez wzmacnianie, uelastycznianie oraz relaksację. Istotną częścią praktyki jogi jest uważność, koncentracja i równowaga, uspokojenie umysłu i poczucie panowania nad nim.
Praca nad ciałem jest w jodze punktem wyjścia do pracy nad sobą. Joga to nie tylko ćwiczenia fizyczne, to starożytny, holistyczny system wpływający na kondycję psychofizyczną naszego organizmu, to droga w poszukiwaniu harmonii ciała i umysłu.
Celem naszych zajęć w klubie jest utrzymanie ciała w zdrowiu i dobrej kondycji.
„Joga jest dla wszystkich, ale nie wszystko w jodze jest dla każdego”.

W trakcie zajęć jogi pracujemy z całym ciałem dążąc do wyrównania napięć mięśniowo-powięziowych poprzez wzmacnianie, uelastycznianie oraz relaksację. Istotną częścią praktyki jogi jest uważność, koncentracja i równowaga, uspokojenie umysłu i poczucie panowania nad nim.
Praca nad ciałem jest w jodze punktem wyjścia do pracy nad sobą. Joga to nie tylko ćwiczenia fizyczne, to starożytny, holistyczny system wpływający na kondycję psychofizyczną naszego organizmu, to droga w poszukiwaniu harmonii ciała i umysłu.
Celem naszych zajęć w klubie jest utrzymanie ciała w zdrowiu i dobrej kondycji.
„Joga jest dla wszystkich, ale nie wszystko w jodze jest dla każdego”.

To najbardziej dynamiczna i wszechstronna forma Hatha Jogi. Charakteryzuje się stałymi, dynamicznymi sekwencjami asan (pozycji) pogrupowanymi w ściśle określoną kolejność. Ma działanie dobroczynne na umysł i ciało. Pozwala nie tylko zrelaksować się, ale także w przyjemny sposób spalić kalorie. Ponadto wysmukla sylwetkę, wzmacnia i uelastycznia ciało. Jak każda odmiana jogi, joga dynamiczna także odpręża i dodaje energii, tzw. zastrzyk endorfin korzystnie wpływa na psychikę- rozluźnia, odstresowuje, przynosi spokój i daje wewnętrzną siłę.

To połączenie elementów jogi, streczingu i pilatesu. Trenujemy kontrolę każdego aktywnego mięśnia oraz skupienie na wykonywanych ćwiczeniach .

To prawdziwy zastrzyk energii o poranku, który pobudza lepiej niż poranna kawa. Zajęcia mają na celu wzmocnienie i ukształtowanie mięśni całego ciała. Ćwiczenia siłowe przeplatane są elementami cardio, dzięki którym zwiększymy naszą kondycję i siłę mięśni. W zajęciach wykorzystujemy sztangi, stepy oraz kettle.

To połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Celem zajęć jest rozciągnięcie i uelastycznienie naszego ciała – odnalezienie równowagi ciała, trening „dobrego samopoczucia” zarówno fizycznego jak i psychicznego.

Spokojne ćwiczenia, wykonywane przy dźwiękach odpowiednio dobranej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój, a równocześnie poprawiają wygląd naszego ciała.

Wzmocnione i dobrze rozciągnięte mięśnie sprawiają, że sylwetka odzyskuje sprężystość, a figura staje się smukła i młodzieńcza.

Trening przeznaczony jest dla osób początkujących oraz średniozaawansowanych.

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wzmocnieniu mięśni brzucha oraz grzbietu. W czasie treningu wykonywane są także ćwiczenia cardio, które przyspieszają spalenie tkanki tłuszczowej i pomagają w wymodelowaniu talii. Są to zajęcia przeznaczone dla osób o każdym poziomie zaawansowania.

Zajęcia choreograficzno-taneczne z użyciem stepu dla osób, które już zaczęły swoja przygodę ze stepem. Trening wytrzymałościowy.

Zajęcia choreograficzno – taneczne z użyciem stepu dla osób, które chciałyby się sprawdzić w całogodzinnym treningu wytrzymałościowym dostarczającym dużo emocji i radości.

To trening ducha z wykorzystaniem ciała. Poprzez świadome wykonywanie ćwiczeń, efektywnie rzeźbimy ciało odkrywając drzemiące w nas możliwości.

Piękna, kojąca muzyka używana podczas zajęć, dodatkowo wzmacnia moc, siłę, relaks i wyciszenie.

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe z użyciem specjalnej sztangi. To niezwykle efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Doskonała alternatywa dla treningu siłowego.

To zajęcia, dzięki którym zwiększamy wytrzymałość oraz kondycję. To ćwiczenia przeznaczone dla osób, które chcą spalić nadmierną tkankę tłuszczową i zwiększyć kondycje. Zajęcia polegają na wykonywaniu 20s pracy oraz 10s przerwy w ośmiu zmianach. W zajęciach wykorzystujemy obciążenie własnego ciała, małe piłki, małe hantelki, sztangi.

Zajęcia, które łączą ćwiczenia cardio z ćwiczeniami wzmacniającymi. Celem tych zajęć jest wzmocnienie mięśni, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu. TBC to zajęcia dla osób o każdym poziomie zaawansowania.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras maximus, risus sed dictum interdum, erat nulla semper diam, sed mollis enim urna eget enim. In a imperdiet leo. Donec lacinia egestas orci quis laoreet. Aliquam nec euismod turpis. Integer elit enim, posuere eu dolor ac, fringilla varius est. Nulla facilisi. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Maecenas sed consectetur libero. Maecenas mollis ligula et maximus viverra. Etiam at varius justo. Nunc et vehicula tortor. Ut eros magna, vulputate a mi vel, faucibus viverra mi. Donec non sapien placerat ipsum hendrerit fermentum. Nam sit amet erat enim. Maecenas porta tortor id nulla cursus, sit amet placerat est viverra.

To zajęcia, na których wykorzystujemy podwieszane liny trx. Dzięki tym ćwiczeniom angażujemy wszystkie partie mięśniowe naszego ciała przy czym nie obciążamy tam naszych stawów, ponieważ pracujemy tylko z ciężarem swojego ciała. Zajęcia te są przeznaczone dla osób które chcą wzmocnić swoją wytrzymałość oraz nadać sprężystość swoim mięśniom.

Połączenie treningu kondycyjnego i siłowego, dzięki któremu poprawiamy
naszą wydolność oraz modelujemy sylwetkę. Trening angażuje wszystkie partie mięśniowe, przy
wykorzystaniu ciężaru własnego ciała, jak również przy wykorzystaniu dostępnego sprzętu,
m.in sztangi, kettlebell, hantle, itp. To trening bez elementów choreografii
charakteryzujący się średnią lub wysoka intensywnością wykonywanych ćwiczeń.
Korzyści:
– zredukowanie tkanki tłuszczowej (smuklejsza sylwetka)
– wzmocnienie mięśni
– poprawę koordynacji, sprawności oraz wydolności oddechowej
– dobre samopoczucie
To trening dla wszystkich!!! Jest dopasowany do możliwości i kondycji każdego uczestnika zajęć, poprzez dobór odpowiedniego ciężaru/ćwiczenia.